Sv: elcykel
Jag har lyckats krama ur 50 km ur min Gaze-Bike när jag hjälper till och trampar. Och jag är ingen "liten kines" , dock inte riktigt lika tung, "bara" i närheten av ett deciton,
Och motvind har jag på hemvägen också.
Trampar man inte kan man nog bara räkna med att batteriet håller strax över 20 km.
Håller med om att de är trevliga att ha tt göra med. Bytte ut en laddare utan knot efter 2 år.
Vi köpte varsin Gaze Bike under 2013. Perfekta! Det enda som inte stämmer är räckvidden som sägs vara upp till 50 km per full laddning. Man har förmodligen mätt på en liten kines i medvind och inte på en fullvuxen (115 kg) svensk . Pris 7500:- /st vi hämtade dem i GBG. Ett av batterierna var det fel på men de skickade ett nytt utan problem. Trevliga att ha att göra med. Obs, jag har ingen provision
Jag har lyckats krama ur 50 km ur min Gaze-Bike när jag hjälper till och trampar. Och jag är ingen "liten kines" , dock inte riktigt lika tung, "bara" i närheten av ett deciton,
Och motvind har jag på hemvägen också.
Trampar man inte kan man nog bara räkna med att batteriet håller strax över 20 km.
Håller med om att de är trevliga att ha tt göra med. Bytte ut en laddare utan knot efter 2 år.