Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Bygg ett par kärnkraftverk till så är problemet löst.
Med modern teknik så eldar vi dessutom upp det gamla bränslet och slipper det bekymret.
Helt rätt.Ekvationen blir annorlunda om batterierna tillverkas i fabriker som drivs med fosilfri el. Vilket praktiskt taget är fallet i Sverige.
Det spelar ingen roll var de tillverkas, alla elbilsbatterier tillverkas av fossilfri kraft.Helt rätt.
Säg till när serieproduktion av fordonsbatterier lämnar en Svensk fabrik första gången.
Jag håller inte andan........
Idag är koldixiden inte det största problemet, där är dieselbilen föregångare.Förstår inte varför alla har så bråttom att minska co2.
Om Tesla lyckas få ihop kapital eller inte skivs i stjärnorna, det viktiga är att alla fordonstillverkare inser att elbilstillverkningen är en nödvändighet för att överleva.Tror inte alls på den svindyra elbiltekniken.
Tesla är snart ett konkursbo. Aktien faller som en sten och pengarna är snart slut igen. Inga vinster någonsin men nya lån och skulder.
Mycket brandfarliga och svårsläkta bilar och enligt JD powers med dålig kvalitet.
En onödig pryl bara