• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Efterlysning - stulen husbil

Status
Stängd för vidare inlägg.
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Efterlysning - stulen husbil

Finns det ingenting på dieslar motsvarande rotorn på (äldre) bensinare ?

Förr i tiden brukade jag alltid plocka ur rotorn och sätta tillbaka locket när jag hälsande på en kompis i Stockholm (jo, jag är lantis :p:)

Peter :)
Bra inlägg gjorde det själv och med en brytare till tändfördelaren på ett klurigt ställe räddade mig en gång men fick en trasig ruta och div erse stök men bilen stod kvar. Funderar på det i min bil nu om det inte var så kapslat och snårigt på dagens bilar.

siluna

HBK Medlem
Kommun
Öckerö
HBK-Nr
6968
Medlemskap
2025

Vi tackar för alla svar vi fått, tyvärr är bilen fortfarande borta.

sacce

HBK Medlem
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2025

Min frus Eskort -93 blev stulen 2 ggr på en vecka..sönderbrutna lås..vi köpte en baseball träd liknande rattlås som syns att den sitter där... bilen har fått vara i fred nu ca 3 år fast dörr låserna går att öppna med vilken nyckel som helst.

Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen