Gunillas Kenth
HBK in Memoriam
- Kommun
- Hässleholm
Vet ej. Jag var i Tyskland igår.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Vart lite fundersam när man tittar på din bild "Easy go gäller i Danmark Norge Sverige Tyskland Österrike Slovenien"Vet ej. Jag var i Tyskland igår.
Hej!
Vi väntar på en ny plåtis och har en halvintegrerad 3850kg till den har vi easygo+ kopplad.
Ska man skicka tillbaka dosan när man bytt bilen till 3500kg?
Hej. Vad har du för bil och vad kostar det per km? Måste man ha ett CoC för att få ut en box?
Om du menar Österrike så kostar motorväg ca 20kr/mil, det krävs ett registreringsbevis med miljöklass angivet för att få ut en box.Hej. Vad har du för bil och vad kostar det per km? Måste man ha ett CoC för att få ut en box?
Detta är väl samma information som funnits ute något år,inget har hänt"Avtalet mellan DARS d.d. och EasyGo har signerats och DARS arbetar på att bli driftskompatibla inom EasyGo."
Home | EasyGo
easygo.com
Den text du referar till har funnits på hemsidan något år i allafall,har sett exakt likadant ut länge,jag ställde fråga till Dars förra året och fick svar att EasyGo inte var aktuellt i dagsläget.Den stora skillnaden är att Slovenien nu är upptaget på Dars hemsida som ett anslutet land! Kanske inte helt framme men betydligt närmre.
Menar du att Slovenien funnits upptaget som en av anslutna länder under menyn "Här kan du använda EasyGo"? Dvs den menyn som Kent refererade till? Det har i så fall jag missat totalt! För mig är det annars den stora nyheten.Den text du referar till har funnits på hemsidan något år i allafall,har sett exakt likadant ut länge,jag ställde fråga till Dars förra året och fick svar att EasyGo inte var aktuellt i dagsläget.
Ja,jag har sett denna text tidigare,men något kanske har hänt sedan dess,enklast är att kontakta Dars som jag gjorde förra året,då får du definitivt besked.Menar du att Slovenien funnits upptaget som en av anslutna länder under menyn "Här kan du använda EasyGo"? Dvs den menyn som Kent refererade till? Det har i så fall jag missat totalt! För mig är det annars den stora nyheten.
Nu är det lite otydligt vad som är vad här, Go box + vad är det? EasyGo + så är det BroBizz som ordnar avtalet med Asfinag Och GoBox blir direkt med Asfinag!Har fått en nyligen å verkar som att man inte behöver reg den någonstans utan de som har avtal med Go box +där skall det fungera ????..Men du behöver reg ditt betalkort på Go plus+ på din sida.
Vi fick vår Easygo+ nyligen och jag tolkar det som man måste registrera den när man åker in i Österrike. Denna blankett verkar ju vara en instruktion till personalen på försäljningsställe för Gobox hur dom registrerar boxen. Eller?Har fått en nyligen å verkar som att man inte behöver reg den någonstans utan de som har avtal med Go box +där skall det fungera ????..Men du behöver reg ditt betalkort på Go plus+ på din sida.
Det absolut enklaste är att skicka ett mail till EasyGo i Danmark,då får du klart svar på frågan.Vi fick vår Easygo+ nyligen och jag tolkar det som man måste registrera den när man åker in i Österrike. Denna blankett verkar ju vara en instruktion till personalen på försäljningsställe för Gobox hur dom registrerar boxen. Eller?
Har skickat till dom 2 gånger men får bara svaret att den är skickadDet absolut enklaste är att skicka ett mail till EasyGo i Danmark,då får du klart svar på frågan.
Nej, den texten är för att bevisa vid kontroll i österrike att Easygon funkar på samma sätt som Goboxen, ni behöver inte göra något mer, Brobizz har skött all kontakt med AS Finag. dokumentet ska finnas med i husbilen. Easygon är bara att rulla iväg med, men glöm inte uppdatera kreditkortet + öppet för internet o utlandsköpVi fick vår Easygo+ nyligen och jag tolkar det som man måste registrera den när man åker in i Österrike. Denna blankett verkar ju vara en instruktion till personalen på försäljningsställe för Gobox hur dom registrerar boxen. Eller?