F
F.d. 53358
Guest
Sv: Dyr camping !!!
Tack för kramar och samma tillbaka. Nu har vi varit några dagar på Norrvikens camping och träffat många trevliga människor. Jag plockade ner förtältet i eftermiddag, ska fortsätta till Öland och Stenåsa camping i morgon. Har kollat upp vårdcentralen i Färjestaden för besök på måndag.
Vi har inte besökt Barsebäcks camping ännu, men det blir, kanske inte i år, men nästa.
Ritva och jag har väldigt roligt, reser så mycket vi kan och orkar, så länge det går.
Kära Ritva och Uno,,,vi tycker ni är så possetiva,hoppas Ni får fina dagar ,,,förstår inte alla dessa negativa skriverier om camping och fripcamping,,,det är väl upp till var och en vad man känner och trivs med,som nu Ni som behöver speciell närhet till vårdcentral.Det handlar ju inte vad camping kostar,utan vad man har bäst utbyte av.
Har Ni någon gång besökt Barsebäcks camping i Barsebäck? Vacker utsikt över havet,trevliga campingvärdar,,kanske vi syns där någongång,,vi hoppas på fint väder i augusti.
Kram från Ingrid o Stig
Tack för kramar och samma tillbaka. Nu har vi varit några dagar på Norrvikens camping och träffat många trevliga människor. Jag plockade ner förtältet i eftermiddag, ska fortsätta till Öland och Stenåsa camping i morgon. Har kollat upp vårdcentralen i Färjestaden för besök på måndag.
Vi har inte besökt Barsebäcks camping ännu, men det blir, kanske inte i år, men nästa.
Ritva och jag har väldigt roligt, reser så mycket vi kan och orkar, så länge det går.