• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dubbelt garderob i en liten husbil.

F

F.d. 55451

Guest
På området med den 5. och 6. sovbrits rum försågs med större toalett, dubbla garderob och ett stort kök - ett bra utbyte.
Den dubbla garderob är på botten bagageutrymmet, camping stolar och bordsskiva ovan och lämplig konstruktion i kläder garderob - med partiell direkt tillgång från toalett / dusch.

dobbeltskab.JPG

husbil-image-7288-1310396653.html


husbil-image-7282-1310384263.html


husbil-image-6710-1296365627.html
 
F

F.d. 25270

Guest
Sv: Dubbelt garderob i en liten husbil.

Hej Bredo !
Suverän förbättring. Vad som förvånar mig som är ny i hb-världen är att det saknas arbetsytor i köket/pentryt. Inte heller i stora bilar tycker jag det finns tillräckligt med plats för matlagning. Sen tycker jag det är opraktiskt att ha gasolspisen närmast bodelsdörren i bilar där köket ligger på samma sida som dörren. Har man dörren öppen och något står med svag värme på spisen blåser lågan lätt ut. Vi har diskhon närmast dörren och det är en liten smula bättre.
God fortsättning
på Påsken
Mvh
Harry HYmer
Scan 103140003.jpg
 
F

F.d. 8863

Guest
Sv: Dubbelt garderob i en liten husbil.

Två bra tips som borde förmedlas till Husbilstillverkarna!
 
F

F.d. 55451

Guest
Sv: Dubbelt garderob i en liten husbil.

Det varade ca 8 år innan jag bedömde denna stora ombyggnad, efter att jag var säker på att det inte var något som var bättre och att husbilar - det var jag - för alltid'.

Den enskilda enheten när det behövs, finns genom att behålla husbil och anpassa - som egen fasta bostad.

Det ger sammanhållning och trivsel / stolthet - kanske för mycket.

Men jag har inte träffat många som direkt sa att de var missnöjda med sin husbil.

Det är svårt nog att våga ta en konsekvent resolution av allvarlig justering.
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.914
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Sv: Dubbelt garderob i en liten husbil.

Ett riktigt snyggt jobb Bredo. Jag är inte bara imponerad över din uppfinningsrikedom utan också över din förmåga att genomföra dina uppfinningar..., riktigt snyggt och proffsigt!

:-/<rister
 
Toppen