• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

DT-2000TM

F

F.d. 1666

Guest
Hej,
Har under hela förra året haft kanon bild, inga problem att söka efter kanaler - jag har till och med blivit lite imponerad hur enkelt det är, tills nu....vi fick problem med antennförstärkaren som det var glapp i ström kablen, vi fixade det och sen så började boxrarna att strula (har två st). signalerna går fram till vissa kanaler, 4:an o 6:an fungerar kanon, vissa kanaler får jag fel medelande: detta programmet körs inte (tv1 och 2:an) Likadant på båda.

Testa med vår hemboxer för att kolla om något fel var på antennen, vi har boxer kort i den och ALLA kanaler gick in (utan att behöva söka) med klockren bild...
HJÄLP vad är felet? ska denna boxen (DT-2000TM) uppdateras? den sattes in 2006 då bilen plockades ut (Hymer)

Jätte tacksam för all hjälp vi kan få!
//Cecilia
 
F

F.d. 1666

Guest
Sv: DT-2000TM

Har provat med att nollställa dem om det är samma sak, står så dåligt i bruksanvisningen...
 
Toppen