• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dometic RM 7401L

Peter Isfeldt

FD HBK Medlem
Inlägg
9
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
28939
Medlemskap
2022
Hej
Jag har problem med mitt Dometic kylskåp av modell RM7401L, gasolläget fungerar ej…en verkstad har konstaterat att kretskortet är sönder. Problemet är att det ej finns att få tag på nya då de utgått men blivit ersatt av ett nytt kort som oxå utgått.
Någon som vet någon som sitter på ett sådant kretskort? Helst erättningskortet som heter

Dometic 241277111 Electronic Control Board​

Tack på förhand!!

//Peter
 

muskatten

HBK Medlem
Inlägg
6.144
Kommun
Malmö
HBK-Nr
6390
Medlemskap
2024
Här har du ett som tydligen passar.... Om priset passar :eek:


XXX XXX XXX XXXXXXXXXXXXX XXX XXXXXX XXXXX XXX XXXXXX...
XXX XXX XXXX-XX

Försäljning hänvisas till Marknadsplatsen! //Michael, HBK Web
 
Senast redigerad av en moderator:

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.256
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Det förefaller som det är flera här som inte läst forumreglerna beträffande annonsering i forumtrådar. Eller kanske läst dem för så länge sedan att innehållet fallet i glömska. Här kommer en påminnelse i så fall:

Det är enligt forumreglerna inte tillåtet att annonsera eller göra affärer i de vanliga forumtrådarna. För detta ändamål finns Marknadsplatsen som ni hittar under Förmåner i den blå listen. Alternativt kan kanske Meddelandefunktionen vara användbart för att diskutera en varas skick, pris, ålder etc. Ni startar en Meddelandetråd med medlemmar genom att klicka på personens avatar eller Användarnamn och välja Skicka meddelande.

Av ovanstående anledning har ett antal inlägg raderats eftersom de handlade om köp och sälj av en vara samt frågor om denna varas skick, variant, ålder, funktion, pris etc

//Michael, HBK Web
 
Toppen