• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dieselpriser

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025
Sv: Dieselpriser

Hej tankade Europadiesel +. i dag i Trelleborg pris 14.19 kr!
Fan vet men behövde inte röra så mycket vit gaspedalen efter det, kan hända att medvinden gjorde sitt till!
Är där någon som vet om det kommer att förhindra att det "växer" i tanken med ,Europadiesel +.?
Jag vet urspårningen till slut URSÄKTA!!
Mvh.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej någon som kan skriva om något liknande gott på Dieselpriset, märk väl det var Europadiesel !
Eller vi har blivit så "likgiltiga" vi bryr oss inte?
mvh.

Hej tankade Europadiesel +. i dag i Trelleborg pris 14.19 kr!
Fan vet men behövde inte röra så mycket vit gaspedalen efter det, kan hända att medvinden gjorde sitt till!
Är där någon som vet om det kommer att förhindra att det "växer" i tanken med ,Europadiesel +.?
Jag vet urspårningen till slut URSÄKTA!!
Mvh.

D

Deleted member 11118

Guest

Tankade i går i Frankrike 11.14 svenska pengar

Leif-143

FD HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
143
Medlemskap
2021

i danmark hade dom för ca 10 dkr på förmiddagen och 1,50-2,00 dyrare på
eftermiddagen.

D

Deleted member 11118

Guest

I Frankrike pratar man just nu om det billiga bensin o dizel priset, tydligen är det väldigt lågt enligt fransmännen. Dizel priset varierar beroende på var man tankar men jag har sett allt från 1.39 eu till 1.55 eu. Billigast tankar man på macken vid de stora varuhusen. Tips för de som kör i Frankrike, kör av och tanka där. Dyrast längs de stora vägarna.

Toppen