jojje
HBK Medlem
Nu har Sverige tagit ledningen tillsammans med Norge och Storbrittanien med 1.75 €
Gäller den 9 Aug. och mer är på gång.
Jojje
Gäller den 9 Aug. och mer är på gång.
Jojje
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Jag fattar inte att konkurrensverket inte tar itu med bensin/oljebolagsmaffian.
Alla höjer priserna samtidigt på minuten.
När råoljan är billig så har alla oljebolag fulla tankar med dyr olja som de måste få betalt för.
När råoljan är dyr så har man absolut tomma tankar som måste fyllas med dyr olja.
Det luktar, nej stinker kartellbildning lång väg.
Vi kanske skulle gå samman och bomba konkurrensverket med anmälningar för att få till en ändring.
//W
Joag fattar inte att konkurrensverket inte tar itu med bensin/oljebolagsmaffian.
Alla höjer priserna samtidigt på minuten.
När råoljan är billig så har alla oljebolag fulla tankar med dyr olja som de måste få betalt för.
När råoljan är dyr så har man absolut tomma tankar som måste fyllas med dyr olja.
Det luktar, nej stinker kartellbildning lång väg.
Vi kanske skulle gå samman och bomba konkurrensverket med anmälningar för att få till en ändring.
//W
Nej inte vi svenskar, vi är alldeles för mesiga. Man kan ju bli tillsagd.
Nä annat är det med fransman,där mesas det inte.
Men de har ändå dyrt bränsle.
Vet nån om man kan köpa gammaldags riktig diesel på nån mack, eller är det bara beställningsvara till egen farmare ?
Knarrevik!
Vet Du om Europadieseln kommer hit till oss på framsidan? Bosse