Robert-110
FD HBK Medlem
Texten i förmånen ÅFA behöver ändras eftersom vissa förändringar i villkor/omfattning gjorts.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Har haft kontakt med Peter Nilsson Såifa
Meddelande: Hej
Jag är medlem nr 25990 i husbilsklubben.se där vi har bränslerabatt. Jag undrar om det är olika rabatt på diesel hos Preem resp Såifastationer?
Mvh
Tommy
Svar: Nej, det är inte olika rabatt på diesel när det gäller Preem/SÅIFA, ni har alltid det avtalade veckopriset oavsett vilken Preem eller SÅIFA anläggning, samt Preem micro obemannade stationer.
För ett par år sedan var det så att man måste hitta en SÅIFA för att få det bästa priset, men så är det ej längre!
Med vänlig hälsning,
Peter Nilsson
Drivmedel
Det vore bra om den här uppgiften blev synlig för fler och även dubbelkommando!
Rulla lungt!
Tommy
Hoppas den blir formulerad så att t o m jag kan förstå vad det kostar.Texten i förmånen ÅFA behöver ändras eftersom vissa förändringar i villkor/omfattning gjorts.
Du har svar!Tommy, jag har skickat mail till dig.
//Robert
Observera att det är exkl moms, med moms blir det 68:25 i rabatt på 60 liter, det är 1:14/liter! Inte dåligt alls enligt mig, "vanlig" rabatt som folk åker omvägar för är 20 -25 öre/literI min senast faktura från Preem där köpare/avtalspart är ÅFA och också jag står att jag fick 91 öre rabatt per liter diesel exklusive moms och 32 öre rabatt på per liter bensin exklusive moms. På lite drygt 60 lite diesel fick jag alltså lite drygt 55 kr rabatt och nästan 19 kr rabatt på lite över 58 liter bensin. Jag tankar alltså både diesel och bensin på Preem- och Såifamackar med samma kort.
Mail skickat till ÅFA/SÅIFA.
Avvaktar besked från ÅFA/SÅIFA om uppdaterad text.
Tack för att du uppmärksammade oss på detta, viktigt att vi har rätt information i vårt Forum.
Nej, har inte fått något svar ännu.Är intr av vad Åfa har återkommit med för svar för vad som gäller.
//Tommy
Nej, har inte fått något svar ännu.
Har nu fått uppdaterad text till medlemsförmånen Drivmedel ÅSA/SÅIFA.
https://www.husbilsklubben.se/forums/articles/Åfa-okq8-preem-ids-sÅifa.26/
Ansökningsblanketten visas till höger i rutan "Nedladdningar".Skulle hjälpa en ny medlem att fylla i ansökningsblanketten till ÅFA AB,länken fungerar inte för någon av oss?
Kan någon hjälpa eller skicka en fil?