Olle Jonsson
HBK Medlem
Vi tackar och tar emot så länge det varar. Vi får gå tillbaka till v30 2021 för att hitta ett lägre Åfa-pris
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
och där kom den höjningen.Märkligt med denna prisnedgång, brukar inte bränslepriset skena iväg inför semesterperioden?
Håller med. Nu är det tiden att njuta om 3 år är resorna i en omkrets av 1 mil. Längre kommer inte jag ha råd medJa jag säger det igen, om ca 3 år är dessa priser ett minne blott.
Hej! Vad menas då med rabatt? Vi får 50 öre rabatt med PREEM mastercard, men jag kan inte se någonstans vad vi har för rabatt med SÅIFA. Någon som har ett svar på det? //MarieSverige har numera billigast diesel - med ÅFA
Om du läser här så ser du Hbk rabatten,DrivmedelHej! Vad menas då med rabatt? Vi får 50 öre rabatt med PREEM mastercard, men jag kan inte se någonstans vad vi har för rabatt med SÅIFA. Någon som har ett svar på det? //Marie
Tack för det! Då blir det att använda mastercard i sommar i alla fallOm du läser här så ser du Hbk rabatten,Drivmedel
Varför det? Priset på ÅFA blir ju oftast lägre.Tack för det! Då blir det att använda mastercard i sommar i alla fall
Förlåt, förlåt -inte lätt att följa. Men tack!Varför det? Priset på ÅFA blir ju oftast lägre.
Ps. Jag undrar också varför du inte tackade mig. Det var jag som var först att svara på din fråga. DS
För att just nu får jag 50 öre i rabatt istället för 25. Listpriset verkar ju ändå vara detsamma var jag än tankar på Preem.Visst, men varför väljer du Mastercard istället för -rabatten?
Du ser aldrig listpris eller rabatten vid pump. Det du visar är ett dieselpris på 17:84, dvs ordinarie pumppris!I lördags var jag Väldigt Tacksam över rabatten.
Jajamen, och vill man ha reda på rabatten så blir man medlem och får reda på vilken fin förmån man har.Du ser aldrig listpris eller rabatten vid pump. Det du visar är ett dieselpris på 17:84, dvs ordinarie pumppris!
Visserligen är texten om förmånen endast för medlemmar. Men varje vecka publiceras veckans pris i en tråd som är öppen för alla. Och rabatten diskuteras i många trådar, bl a några inlägg upp. Så det är ingen hemlighet.Jajamen, och vill man ha redan på rabatten så blir man medlem och får reda på vilken fin förmån man har.
Så klart du menade så! Det innebär ju drygt 1:50 i rabatt på det priset! Det är grejor det!!Jajamen, och vill man ha reda på rabatten så blir man medlem och får reda på vilken fin förmån man har.
Vilken omkrets har ditt resande i dag?Håller med. Nu är det tiden att njuta om 3 år är resorna i en omkrets av 1 mil. Längre kommer inte jag ha råd med