• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Diesel

atina1

HBK Medlem
Inlägg
1.790
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2024
Läste att yrkestrafiken, tankade i Danmark eller Finland.
Danmark ligger bra till det vid, en övernattning i Limhamns småbåtshamn, ( 300 kr inklusive det mesta, för övernattning, bad i saltvatten ingår också, resan är betald vid full tankning i Danmark).
Njut!
 

norrk hs

HBK Medlem
Inlägg
7
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
18810
Medlemskap
2024
Läste att yrkestrafiken, tankade i Danmark eller Finland.
Danmark ligger bra till det vid, en övernattning i Limhamns småbåtshamn, ( 300 kr inklusive det mesta, för övernattning, bad i saltvatten ingår också, resan är betald vid full tankning i Danmark).
Njut!
 

anki&lars

HBK Medlem
Inlägg
215
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
29123
Medlemskap
2025
Hej
Lite långt kanske Croatia 1.67 E Slovenien 1.43 E Italien 1.70 E
Croatien fullt camping Falken* Zadar fanns för 72 E åker acsi . Solaris gott om plats Inga bilar från Italien .Italien Duna Verde Carole få platser. Laguna Willa hade tur plats 5 dagar. Obs åker bara på Asci.
 

anki&lars

HBK Medlem
Inlägg
215
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
29123
Medlemskap
2025
hej
Det finns mackar som tar kort vid pumpen ex jet kitzbuhl där kan man välja kassa.
Tankade i Harrislee Bara Atomat. Viking tank. Det som är nytt för mig är att bolaget reservera 2000 kr som sedan justeras till tankat belopp.
Tar flera dagar tankade den 23/6 inte klart 26/6. Om man har begränsad belopp/kredit och tankar ofta på resan något att fundera över.
Diesel kostade 1,56,4. Obs vet inte om det gäller kontant kort.
 
Senast ändrad:

HW61

HBK Medlem
Inlägg
191
Kommun
Burlöv
HBK-Nr
36504
Medlemskap
2024
Jag har flera ggr råkat ut för reservation 1.500 i Sverige och det har legat kvar i 30 dagar.
 

anki&lars

HBK Medlem
Inlägg
215
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
29123
Medlemskap
2025
Hej.
Det nya var att man bippade kortet i en terminal och valde pump och ok. sen tankade man. det var nytt så en visade hur det funkade.
Det var inga upplysningar eller kvitto .
 
Toppen