Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kan man få veta vilken "skit" det är i dieseln ?
Om politikerna vill göra något så sätt igång då det behövs inga skattehöjningar för att förbättra miljön , förbjud privatbilism i storstäderna vore väl en bra början ?? Vilket skulle innebära en miljöförbättring från dag 1 ?? Att sätta avgifter på utsläppen för privatbilism får resultatet att vi får ett klassamhälle som gynnar bättre bemedlade i samhället.
Nej jag tror att politiker ser en chans att mjölka ut ytterligare skatter för bilism tyvärr
jag menar mest att det är massa tillsatser som drar ner energin i bränslet,som inte är till nytta för oss...bara miljösnack,satsa i utlandet i stället där dom verkligen släpper ut................
ja.......talloljan eller nån annan skit................
Hur kan tillsatser dra ner energin i bränsle? Förklara för en okunnig.
Har nu hört att Preems tallolja gör att det bildas mögel eller liknande i tanken och att det är det som sedan kan orsaka fel i spridarna.
RÄTT eller FEL frågar en okunnig.
Ja så är det mjölka ur bilisterna så mycket man kan..Vi har märkt detta tydligt under ett antal år.
Nu har Miljöpartisten Daniel Hellden i sthlm meddelade i dag 20/11 att flera bildfiler ska göras om till cykelbanor...nääu jv för bilisterna att komma fram i storstad.
Dessutom har man höjt " trängselskatten " hur trångt kan de nu bli..Mera skatt på gång kanske.
Leffe S
Dagens påfund är påhittade för att politikerna skall kunna beskatta oss hårdare och för att ge dem alibi att gynna sig själva och stifta överstatliga lagar som tar bort vanligt folks rätt att bestamma själva. Att blanda massa skräp i bränslet är ju inget som man kan se positivt på.
Det finns dock alternativ info att läsa i ämnet
Stockholmsinitiativet - Klimatupplysningen -
Tallibanerna ser rött när någon har andra åsikter en deras ihopljugna sagor.
Läs och lär. Stockholmsinitiativet - Klimatupplysningen -
Vi har inget klimatproblem mer än kanske då en kommande istid.
Vad tallibangrupper utnämner eller inte bryr sig bara talibaner om
Här finns mera läsning som inte kommer fram https://klimathotet.com/