• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Det som inte får hända har hänt....

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025
Sv: Det som inte får hända har hänt....

Måste bara få tala om att husbilen står fin och grann i lacken, parkerad här på tomten i Sundbyholm. Daniel på Clemens Bil i Ludvika har precis levererat den. Kent har gjort en första besiktning och så långt verkar allt vara OK.
Morgondagen ska ägnas åt att packa in grejor, för nu kan ingenting hindra oss från att lämna det här kalla landet. På fredag åker vi mot Malmö och på söndag kväll tar vi färjan till Trawemünde.
Nu ska vi fira och dela en flaska vin och prata om vår resa och kanske lite annat….
Imorgon öppnar jag kanske en ny tråd som kommer att handla om vår resa.

JoYLos

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
2066
Medlemskap
2025
Sv: Det som inte får hända har hänt....

Har blivit väldigt berörd av att läsa hela eran berättelse, förstår att det kan sätta sina spår. Önskar er nu en härlig resa ner till värmen och möte med nya platser o människor i eran "nygamla" husbil. Lycka till

Toppen