• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Det är guld värt...

BabsanoKent

HBK Medlem
Inlägg
129
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2024
att ha en bror som snickrar till bra saker till vår bättre begagnade husbil, allt efter mina idéer. Titta på bilderna av kryddhyllan med fack för pappersrullen och knivstället bredvid spisen. Han har även fått i uppdrag att göra en brickhållare vid sidan om kryddhyllan, men jag är rädd för att det dröjer innan den blir klar, eftersom han håller på att bygga om "sittdelen" i sin och svägerskans Hymer och det är ett betydligt större projekt.

Tack bror Sören..

/Barbro
 

Bilagor

  • CIMG3451.JPG
    CIMG3451.JPG
    1 MB · Visningar: 40
  • CIMG3452.JPG
    CIMG3452.JPG
    1 MB · Visningar: 33

Carthagofrik

FD HBK Medlem
Inlägg
1.916
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
1399
Medlemskap
2022
Sv: Det är guld värt...

att ha en bror som snickrar till bra saker till vår bättre begagnade husbil, allt efter mina idéer. Titta på bilderna av kryddhyllan med fack för pappersrullen och knivstället bredvid spisen. Han har även fått i uppdrag att göra en brickhållare vid sidan om kryddhyllan, men jag är rädd för att det dröjer innan den blir klar, eftersom han håller på att bygga om "sittdelen" i sin och svägerskans Hymer och det är ett betydligt större projekt.

Tack bror Sören..

/Barbro
Vad fint det blev
 
F

F.d. 25038

Guest
Sv: Det är guld värt...

Han kanske skulle börja ta upp beställningar å sälja grejor.


Häls Mikael o Carina
 
Toppen