• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dekaler

F

F.d. 14699

Guest
Hej någon som vet var man hittar snygga dekaler att sätta på utsidan av husbilen?:wideeyed:
 

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Inlägg
5.582
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Sv: Dekaler

Beror som sagt ovan, lite vad ni är ute efter.
Den här firman har ett stort utbud från färdiga, stora som man själv får designa och bestämma storlek på, fabrikatsnamn på husvagnar och husbilar och till stora foto/företagsdekaler som kan vara heltäckande.

Dekaler till bilar, båtar och mc

M.v.h. JANKRO.
 
F

F.d. 14699

Guest
Sv: Dekaler

Åh Hej! Vi tror att vi vill ha bågar eller vågor av något slag, men nu har jag kollat och hittat en del på er hemsida men måste konsultera med resten av familjen först. Ursäkta att det dröjde med svaret men jag har inte lärt mig än riktigt hur husbilsklubbens hemsida fungerar, men jag lär mig nog snart:twitcy:
/ Lotta
 
F

F.d. 14699

Guest
Sv: Dekaler

Hej ! Så bra, jag har hittat sidan nu och hittat en hel del, bara konsultation med familjen som återstår. Verkligen rolig klubb dethär alla är så trevliga och hjälpsamma.:yes:
/ Lotta
 
Toppen