Sv: Dekal med namn!
Kenth & Ingela,
Medans jag var i Sverige forra vecka sa tog jag kontakt med det foretaget som tillverkar dom dekaler.
Aven jag ville ha dom fina dekaler pa husbilen sa jag korde up fran Malmo till Osterbymo i full snostorm fran Vetlanda (fy tusan). Foretaget ligger bra till och mycket latt att hitta, verkar vara helt nya lokaler och det sprang mycket folk, om alla var personal vet jag inte.
Pa min fraga om dom kunde ordna dekaler medans jag vantade sa blev svaret mycket positiv, killen tog sig besvaret att ga med ut till bilen och forsokta hitta den ratt passande fargen, font osv. Tjugo minuter senare korde jag darifran med 2 helt fracka dekaler allt enligt min egen smak. Jag kommer inte beratta hur mycket jag betalade men det var dods billig, synd att jag inte hade mera tid for jag sag att dom tillverkade dekaler ocksa for T-shirts.
Den enda varningen jag fick var att se till att ytan skulle vara varm for annars fastna dekalen mycket svar och att dom latt lossna efter ett tag, nu ar det bara att vanta tills solen visa sina fram fotter
Tack for det fina tipset.