• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dekal med namn! - Snyggt va?

F

F.d. 839

Guest
Sv: Dekal med namn! - Snyggt va?

Kenth & Ingela,
Det behovs in't engang racker ;)

F

F.d. 2774

Guest
Sv: Snyggt va?

Därför att det var jag som beställde skyltarna och jag kan väl få stå först nånstans ?? ;)

F

F.d. 839

Guest

Kenth & Ingela,

Har tankt att bestalla men vet inte vart man kan valja teckensnitt (font typen) som t.ex Verdana - Times New Roman. Tycker inte sarskilt mycket om den teckensnitt som dom har example pa. Vet du vart man kan andra det nar man bestaller dekalen ?

F

F.d. 2774

Guest

God Morgon Belgien!!
Den typen av dekaler som vi beställde kunde man inte ändra stilen på, tyvärr. Hade egentligen helst velat haft en annan stil, men so what... När vi fick hem dekalerna så tyckte jag att dom var stilrena och snygga ändå :)

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Det är bara att gå till vilken reklamfirma som helst o beställa (nästan) vad man vill ha .Jag tror att vi har en i klubben som fixar dekalerna han kanske kan fixa .Då kan man få vilken stil ,storlek,färg,som man vill ha .De som gör skyltreklam har jag beställt av innan.

Senast ändrad:
F

F.d. 839

Guest

Ragge 358,

Later bra .. vem kan eventuellt tag pa sig ansvaret att organisera detta ?

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Jag tror att vill man ha namn så är det nog smidigast att var och en åker till en reklambyrå eller dyligt då blir inget fel. Man kan få fel färg om ngn annan beställer smidigast om man själv åker o kollar så allt blir rätt.

Kommun
Danmark
HBK-Nr
788
Medlemskap
2024

hej Staffan og Jeanette
hvor har I fået disse ???, det er så flot, jeg kan rigtig godt lide skriften
er der et navn på den skrift ?
vi bor jo i København, ikke langt fra Helsingborg, så det er jo til at køre efter
hilsen Marianne 788

StJeP

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
590
Medlemskap
2025

Maken arbetar på kommunen och det är dom som tillverkar skyltarna där som gjort dekalerna med våra namn, så tyvärr :( går det inte att beställa. /Jeanette

F

F.d. 839

Guest
Sv: Dekal med namn!

Kenth & Ingela,

Medans jag var i Sverige forra vecka sa tog jag kontakt med det foretaget som tillverkar dom dekaler.

Aven jag ville ha dom fina dekaler pa husbilen sa jag korde up fran Malmo till Osterbymo i full snostorm fran Vetlanda (fy tusan). Foretaget ligger bra till och mycket latt att hitta, verkar vara helt nya lokaler och det sprang mycket folk, om alla var personal vet jag inte.

Pa min fraga om dom kunde ordna dekaler medans jag vantade sa blev svaret mycket positiv, killen tog sig besvaret att ga med ut till bilen och forsokta hitta den ratt passande fargen, font osv. Tjugo minuter senare korde jag darifran med 2 helt fracka dekaler allt enligt min egen smak. Jag kommer inte beratta hur mycket jag betalade men det var dods billig, synd att jag inte hade mera tid for jag sag att dom tillverkade dekaler ocksa for T-shirts.

Den enda varningen jag fick var att se till att ytan skulle vara varm for annars fastna dekalen mycket svar och att dom latt lossna efter ett tag, nu ar det bara att vanta tills solen visa sina fram fotter ;)

Tack for det fina tipset.

F

F.d. 3753

Guest

Låter fint Belgien!
Att du var så pass nära här utan att vi visste om det, här finns det alltid en kaffetår och så här års en pepparkaka.
Vetlanda-Målilla 50km.
Det går fler tåg.
Vi får kanske se dom nya dekalerna då när du byter ut bilderna under "Se min husbil" för där är fortfarande den gamla bilen.
Ha de....

F

F.d. 839

Guest

Kenth & Ingela,

... som sagt det gar fler tag. Nasta gang vi aker Norrover (Nord Norge) blir mitten av Juli 2008. Ha det sa bra !!!

Toppen