F
F.d. 9344
Guest
Sv: Dash cam kamera mot försäkrings scam och rånförsök?
Det kan nog i vissa fall vara så, men nu är dessa Bilkameror inget som måste vara aktiva i en HB.
Jag är fullständigt övertygad om att de allra flesta HB ägare även kör omkring med en PB .
Bilkameran fungerar även då. För min personliga del blir det nog mer filmat vid PB körning än HB körning eftersom jag kör ungefär 5 ggr mer med PB.
Skall även testa under LB körning där blir det numera ungefär 10X mer på vägen än med HB. Gissa hur mycket man får uppleva med dessa mil på våra vägar
Det kan inte vara krångligare att "flytta över" en Bilkamera än en GPS
Erkänn som det är, det är lite tråkigt på vintern när de flesta inte kör med husbilen, så ni behöver en leksak till för att stimulera er lite?
Jag har inte fallit för ide'n ännu, kanske för att jag köpt nya bodelsbatterier idag, och de behövs för vinterns skidresor.
Det kan nog i vissa fall vara så, men nu är dessa Bilkameror inget som måste vara aktiva i en HB.
Jag är fullständigt övertygad om att de allra flesta HB ägare även kör omkring med en PB .
Bilkameran fungerar även då. För min personliga del blir det nog mer filmat vid PB körning än HB körning eftersom jag kör ungefär 5 ggr mer med PB.
Skall även testa under LB körning där blir det numera ungefär 10X mer på vägen än med HB. Gissa hur mycket man får uppleva med dessa mil på våra vägar
Det kan inte vara krångligare att "flytta över" en Bilkamera än en GPS
Senast redigerad av en moderator: