• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Dans

F

F.d. 52943

Guest
Sv: Dans

Ikväll var vi på Country-kväll på Stationen i Hindås med Macho Grande. Vi buggade och shakeade ´å det vildaste. Vi var väl ungefär 4 par som dansade ur hela publiken - många verkar inte tycka det är kul att dansa???????????????????

Vi är väldigt glada amatörer som dansar hellre än bra. Om det finns plats för sådana som oss på er träff kommer vi gärna!

Senast redigerad av en moderator:

TeknikLasse

HBK Medlem
Kommun
Mora
HBK-Nr
3335
Medlemskap
2025

Hej Roland & Viola & alla andra som vill vara med i tråden, självklart kan alla vara med!
Har även förstått att det kan finnas en viss rädsla från en del håll, som behöver bedövas med alkohol.
Till er som känner en sådan rädsla... den går fort över det lovar jag, att dansa med alkohol i kroppen fungerar inge vidare!
Kram på er alla:)

H

hianders

Guest

Lasse! Håller helt med vad gäller dans och alkohol, funkar bara inte, inte när det gäller koordination och takt och kontakt! Man skall ju lyssna på musiken och kunna fungera efter den. Även om det kan vara trevligt med ett glas vin eller öl. Dans är så roligt i sig att det inte behövs alkohol då.

Lägg in en dansträff under träffar! Så kan folk anmäla sig där!

Trevlig helg!
fru och herr hianders/gm INger

Kennet 10

HBK Medlem (P)
Kommun
Vallentuna
HBK-Nr
10
Medlemskap
2025

Hej Lasse
Lägg ut träffen Lasse ,kan inte hålla mig längre. Gumman har terrat mig tillräckligt för hon vill väl ha en Travolta på golvet. Men alvarligt talat mina vänner så är detta en riktigt bra träff med möjlighet till både motion och trevlig samvaro så jag vill bara säga vänner ställ upp på en sväng om på golvet. Let,s Dans :)

Ha det bra mina husbilsvänner
Kennet

F

F.d. 24345

Guest

Den bästa träffen hitills!Inget hindrar från att komma,Anki o Staffan

Perlena

HBK Medlem
Kommun
Karlskoga
HBK-Nr
171
Medlemskap
2025

Vi är också intresserade och om man inte klarar av det får man ansluta sig till Greven och dricka öl.
Med vänliga Per och Lena

F

F.d. 12156

Guest

Hej Roland & Viola & alla andra som vill vara med i tråden, självklart kan alla vara med!
Har även förstått att det kan finnas en viss rädsla från en del håll, som behöver bedövas med alkohol.
Till er som känner en sådan rädsla... den går fort över det lovar jag, att dansa med alkohol i kroppen fungerar inge vidare!
Kram på er alla:)

Det handlar inte om rädsla det handlar mest om att supa den andra partnern full så den inte märker hur illa man själv dansar , och då är det bättre att stanna i baren än märka partnern , så den får men för livet. Om du har sett små grodorna en midsommar.....Då är det här värre du skulle gråta och tro att jag förstörde med flit .........:(taktkänsla som en tegelsten..............

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3

Vad kul att vi fått så ambisiösa medlemmar i vår klubb, våra damer tycker att det är fantastisk ide med buggkurs och vinner de så kommer vi.

F

F.d. 3778

Guest

Tekniklasse vi skulle se det som ett mycket bra förslag att ordna en träff med buggkurs.

JoYLos

HBK Medlem
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
2066
Medlemskap
2025

Det låter som en jätte kul ide att "svänga sina lurviga", det var ett tag sedan vi gick på buggkurs. Det kanske rent av finns en golfbana i närheten också så vi kan ta en runda där med? Yvonne

F

F.d. 3088

Guest

Hmm vad gäller alkohol och pressision har jag bättre träffbild på skjutbanan efter en lättöl:D
Sedan får man ett avslappat nervsystem efter ett visst alkoholintag, även muskulaturen slappnar av.
Även kontoret trubbas ju av vilket innebär att även jag som inte är så dansant vågar dra en sula på parketten, än så länge har ingen klagat.:D
Men lära sig på riktigt vore ju bra.

Gurra

F

F.d. 12156

Guest

Bättre du sitter hos oss andra i baren , frugan blir minst skadad då :D

F

F.d. 12156

Guest

ja som du vet dom har ju bara två ben , och dom måste vara hela om hon ska hinna att serva dig:Dannars ligger ölen risigt till på semestern:D

Toppen