Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hej har någon förslag på en bra dammsugare?
är denna bra?
glad påsk på er
AUTOBOT VX MAX
![]()
Vilken modell har du vi hade en som lät mycket och knappt sög upp nåntingHar köpt en Ryobi 18V som är en del av deras 18V-system
Den fungerar bra, dock behöver man lite munstycke också. Hittade dessa på Amazon
Intresserad att sälja den om den är hyfsad?Fick en sådan som prenumerationsgåva.
Har inte brytt mig om att prova den "skarpt", men den låter i alla fall och plockar up en del smulor.
Pålle
220v / batteri?Jag köpte den minsta ”riktiga” dammsugaren jag kunde hitta. Det är ju lite mer meck att ta fram den jämfört med en handvariant. Men den har tillräckligt med sugkraft även för grovt skräp och får inte slut på laddning. Nöjd åtminstone efter första säsongen.
220V.220v / batteri?