• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Dagens ris

F

F.d. 5608

Guest
Dagens ris.Var på husbilsmässan i jönköping den 12/9.Med min särbo.Stod på parkeringingen mitt emot mässan utan ström.Tog en promenad med särbon och hunden till Villa Björkghagen för att höra om det fanns plats där.Min särbo gick in i receptionen och frågade om plats,då sade damen där att du får gå ut och leta efter campinvärdarna.Och det gjorde hon,efter närmare tre kvart,fick vi tag i en.Min särbo frågade helt lugnt om det fanns någon ledig plats,då fick hon till svar att du får vänta tills det blir din tur.Då svarade hon men jag har ju letat efter er i tre kvart,då fick hon till svar att då säger vi väl att det inte finns några platser då.Vad är det för campingvärdar som beter sig så,gick in till receptionen igen och sade vad jag tyckte om den campingen,och sedan ut där ifrån och var jätte arg.
 
Senast redigerad av en moderator:
Toppen