Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Hej, har en Dethlefs, ville ha hjälp med montera en TV.antenn ,antennen skulle jag köpa hos Kabe i Tenhult. Märk väl min förvånimg när jag möttes av verkstadskillen, "vi tar i nte in virus i vår fabrik", Killen borde få sparken, men jobbar väl med den inställningen med Kabes goda minne. Resultat: Aldrig en Kabe i min ägo, när det finns husbilar med bättre prestanda och kvalitet än just Kabe, och med den attityden. XXXXXX
Sune
Hej, har en Dethlefs, ville ha hjälp med montera en TV.antenn ,antennen skulle jag köpa hos Kabe i Tenhult. Märk väl min förvånimg när jag möttes av verkstadskillen, "vi tar i nte in virus i vår fabrik", Killen borde få sparken, men jobbar väl med den inställningen med Kabes goda minne. Resultat: Aldrig en Kabe i min ägo, när det finns husbilar med bättre prestanda och kvalitet än just Kabe, och med den attityden. XXXXXX
Sune
Efter att noga ha läst trådskaparens första inlägg så verkar det på mig som om allt bygger på ett missförstånd från allra första början. Troligen, som flera också har uppfattat det, är det i grunden en förväxling av KABE och KAMA.
Erfarenheter från tidigare trådar med ungefär samma innehåll "taskigt bemötande" säger mig att vi inte kan dra alltför säkra och långtgående slutsatser efter att enbart ha tagit del av den ena parten.
Det redovisade kundbemötandet är, oavsett hur det hela utspelade sig och hur det uppfattades och var menat, helt förkastligt. Jag tror inte att det finns särskilt många företag som inte sätter kontakten med kunden i det främsta rummet. Dagens företag, även KABE och KAMA, är säkerligen mycket medvetna om behovet av bra kundrelationer för sin verksamhet.
V-backen
Du kanske skall påtala detta för branschens riksförbund, om du misstänker att det lokala säljstället inte agerar på bemötandet och uttalandet du fick.
HRF för din trygghet
För att göra HRF-anslutna företag till en trygg affärspartner för enskilda ägare/köpare av husvagnar och husbilar ställer HRF höga krav på sina medlemmar både ifråga om etik, arbetssätt och företagsstruktur
Roadglider