Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Är produkten OxyG bra att få bort odör på toaletten
Jodopax är ett desinfektionsmedel som används främst inom lantbruk för att rengöra sår od på boskap. Det används också att "bada" stövlar od för att inte föra in smitta till besättningar av kreatur.
Ett par matskedar i ett par liter vatten som sedan blir 10 l när kassetten är full tror jag inte påverkar något reningsverk.
Jag undrar var lantbrukarna gör av sina stövelbad när de är förbrukade??
Jod används i bassänger i en del badhus istället för klor som är mer allergiframkallande. Jag undrar var badhusen gör av ett antal hundra (tusen?) kubikmeter vatten?
Man kan köpa en halv liter för strax över hundralappen, och vi har haft vår i tre år. Man behöver inte använda de varje gång utan när kassetten blivit "inpyrd".
Att det luktar skit på muggen har sin naturliga förklaring , sluta använd kemikalier för guds skull töm ofta istället och skölj ur noga. Att häva i en massa mirakelmediciner i burken tilltalar mig inte.
Att det luktar skit på muggen har sin naturliga förklaring , sluta använd kemikalier för guds skull töm ofta istället och skölj ur noga. Att häva i en massa mirakelmediciner i burken tilltalar mig inte.
Sv: dålig lukt i toa
Grønnsåpe, koster lite, kan tømme alle steder det er lov å tømme