• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Då var det klart!

enderbergs

HBK Medlem
Kommun
Gotland
HBK-Nr
3577
Medlemskap
2026
Sv: Då var det klart!

Hejsan och grattis till nya pärlan med allt vad detta kan medföra.
Tyckte mig se att dykning var något ni var roade av. Undrar därför om ni har varit iväg på någon campingdykning? eller.
Skall själv till Malta nästa vecka för mina uppdyk och får därefter mitt certifikat.
Vi åker mycke husbil i mellaneuropa och tänkte väl att dykning skulle funka i hop med detta.
:wub:

F

F.d. 5322

Guest

Hej. Vi har inte varit på någon camping i den bemärkelsen, vi har en stuga i Blekinge just nu och där har blivit en del dyk. För nybörjare är Kollevik väldigt dykvärt, lagom djup 10m men mycket att se. Vi har endast varit i Kroatien men fantastiskt vatten. Annars är vårt cert taget här i Sverige och vi har hållit på i 4 år. Lite kometsjöar har det också blivit. Fast vi har både våt- och torrdräkter så årstiden spelar ingen roll. Lycka till med ditt upp dyk...vi kommer att lägga upp en del UV-foton om intresse finns.
//Mia

F

F.d. 53012

Guest

Ja men herregud hur gör ni när ni vill handla och ligger på camping och inte har bil med ER. (Husvagnsägares första fråga) förbered Er på den, längre tänker inte dom. Den har vi fått i närma 20 år från husvagnsfolket. Svar planering och handlar när man åker förbi affär med förnödenheter och ligger helst inte mer än max två nätter på samma ställe, och helst aldrig på varken camping eller ställplats. Grattis till ett klokt val som Ni inte kommer att ångra.

Goldwing

HBK Medlem
Kommun
Båstad
HBK-Nr
5895
Medlemskap
2025

Hej på er!

Ja, vi fick ju en vacker helg i Svanshall.( Vi stod bredvid er i Dethleffen.)
Hoppas att ni tyckte stället var bra, vi gillar i alla fall det !
Maten på restaurangen var fantastisk, så stället kan verkligen rekommenderas!
"Månuppgången" över havet på kvällen var vidunderlig.
Hoppas vi ses ute flera gånger!
Ha det bra, Pelle, Anja o Linus !

F

F.d. 5322

Guest

Hejsan hejsan. Trevligt att råkas var det. Jo maten var fantastisk och Lasse fotade hamnen i månljuset, blev faktiskt bra. Ett mycket fint ställe vi gärna också kommer att besöka fler gånger. Lagom avstånd för en kortare resa.
vi körde till Arild och Kullaberg på förmiddagen och en vidunderlig utsikt hade vi när vi fikade.
Som sagt så kommer vi starkt att rekommendera Svanshall.

Ha det så gott// Lasse & Mia

F

F.d. 17487

Guest

Hej på er

Önskar er lycka till med den nya husbilen inget är så kul
som när man man kommit hem med nya bilen

MVH Sven o Yvonne (HusbilAdria Coral 670 )

Toppen