F
F.d. 5322
Guest
Så står hon äntligen här, utanför köksfönstret ser jag vår första husbil. Igår var vi och hämtade den efter mycket sökande hittade vi äntligen det vi sökte. (jag säger som gubben min säger..hon har allt ). Nu ska här bli åkande av. nu kan vi äntligen göra våra efterlängtade dyk utan att "grubbla" på var vi ska bo och "husa" våra dykarprylar.
Bilen som fastnade i vårt hjärta är en Adriatik 660 Coral. Idag ska här testas, klämmas och tror nog att det blir en första natt i den också på gården....på fredag(om vädret tillåter) blir det en första liten kortare resa söderut.
Kanske någon som har ett bra förslag på en första övernattning när fortfarande termometern står på nollan?
Mia
Bilen som fastnade i vårt hjärta är en Adriatik 660 Coral. Idag ska här testas, klämmas och tror nog att det blir en första natt i den också på gården....på fredag(om vädret tillåter) blir det en första liten kortare resa söderut.
Kanske någon som har ett bra förslag på en första övernattning när fortfarande termometern står på nollan?
Mia