Iréne och Kjelle
HBK Medlem
Sv: DÄCK
Koden ser ut som den jag använde i helgen när jag köpte 2 däck till pb,
fraktfritt.
Koden ser ut som den jag använde i helgen när jag köpte 2 däck till pb,
fraktfritt.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Märkligt att några inte betalat frakt? Både prisjakt och dackonline bekräftar att .................................
---------------------------------------------------------------------------------------------
Hejsan, jag köpte 2st. däck från Däckonline i går. Det blev absolut inte något pålägg i frakt för min del.
Lite rabatt med en kod, så blev priset 2030:- för båda, plus 150:-st. lokalt för bytet och balans.
Samma däck frågade jag på hos en lokal större handlare för någon månad sedan.
Han la pannan i veck och såg ut som han gjorde mänskligheten en välgärning medan han själv skulle få äta gröt :.
"Du skall få ett bra pris.... 3800:- för båda, pålagda och klara."
Hur mycket högre fullt "originalpris" var orkade jag inte ens fråga om.
M.v.h. JANKRO.
Ps. Kollade in på deras sida lite mer noga. Det verkar som att 99:- kostar det när det är däck på fälg "hjul" det handlar om.
Dessutom tillkommer 94:- per enhet om leveransen är till "Större öar" inom Sverige.
Tror dom tog bort avgiften i samband med att prisjakt kontaktade dom. Som du ser finns det fraktavgift när jag gör skenbeställningen, dock är den annorlunda, dvs tydligare än den jag reagerat mot. Mycket OT i Vidals tråd, inget jag vill driva, en tanke är att dom kan ha avgift för att man bor på ö, som synes 85kr/däck och inga fälgar. Enda jag kan komma på, avslutningsvis bodde jag på fastlandet vid tidigare fraktavgifter.