• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Citat

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040
Sv: Citat

Utan o citera Det verkar inte lätt o komma in i gänget när man har ett högre medlemsnummer. :wideeyed:
Kan du förklara närmare vad du menar med "komma in i gänget".

Om du menar att träffas och umgås med medlemmar, så är ett bra sätt att anmäla sig och delta i träffarna som annonseras i träfflistan. :)

Gunnar /medlem

krinil

HBK Medlem
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025

Utan o citera Det verkar inte lätt o komma in i gänget när man har ett högre medlemsnummer. :wideeyed:

Hallå Kaj.

Njae, det du beskriver känner jag inte igen. Jag ser aldrig till medlemmsnumret..., tror faktist det förhåller sig så med de flesta. Ju mer du deltar i inlägg och diskussioner dessto mer känner du dig som en del av "gänget". Sen är vi egentligen inte ett gäng, utan tusentals husbilister som gillar att få tips av varandra och slänga käft!

Du skulle se träffarne. Där sitter heta antagonister från forumet och är hur trevliga mot varandra som helst. :)

Det här är en mycket bra, men konstgjord community, den funkar bra på nätet och är väldans nyttig och kul, men den ersätter aldrig verkliga kontakter. Så se det som ett bra komplement!

Åk på träffar, så får du se hur trevliga och välkomnande alla faktiskt är! :)

Krister N

kaj.p

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
7379
Medlemskap
2029

Kan du förklara närmare vad du menar med "komma in i gänget".

Om du menar att träffas och umgås med medlemmar, så är ett bra sätt att anmäla sig och delta i träffarna som annonseras i träfflistan. :)

Gunnar /medlem

Hallå Kaj.

Njae, det du beskriver känner jag inte igen. Jag ser aldrig till medlemmsnumret..., tror faktist det förhåller sig så med de flesta. Ju mer du deltar i inlägg och diskussioner dessto mer känner du dig som en del av "gänget". Sen är vi egentligen inte ett gäng, utan tusentals husbilister som gillar att få tips av varandra och slänga käft

Sorry vad jag menade var att komma in i organisationen HBK inte samkvämen :)
Men nu blev det OT igen.

Senast ändrad:
Toppen