Sv: Citat
Skål!
Enkelt att korta ett citat. Delita bara det som du inte vill ha med.
Skål!
Enkelt att korta ett citat. Delita bara det som du inte vill ha med.
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Kan du förklara närmare vad du menar med "komma in i gänget".Utan o citera Det verkar inte lätt o komma in i gänget när man har ett högre medlemsnummer.
Utan o citera Det verkar inte lätt o komma in i gänget när man har ett högre medlemsnummer.
Kan du förklara närmare vad du menar med "komma in i gänget".
Om du menar att träffas och umgås med medlemmar, så är ett bra sätt att anmäla sig och delta i träffarna som annonseras i träfflistan.
Gunnar /medlem
Hallå Kaj.
Njae, det du beskriver känner jag inte igen. Jag ser aldrig till medlemmsnumret..., tror faktist det förhåller sig så med de flesta. Ju mer du deltar i inlägg och diskussioner dessto mer känner du dig som en del av "gänget". Sen är vi egentligen inte ett gäng, utan tusentals husbilister som gillar att få tips av varandra och slänga käft