• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Centraldamsugare

Håkan o Britt

HBK Medlem
Inlägg
1.527
Kommun
Tjörn
HBK-Nr
3489
Medlemskap
2024
Sv: Centraldamsugare

dom säljer samma centraldammsugare på biltema för 2499kr det är ett måste att ha mvh håkan
 
Senast ändrad:

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Centraldamsugare

JA MEN det är väl att ta i , 10-15 kvadrat !!det är bättre att lära sig att lämna grus o smuts utanför,::
 
F

F.d. 8036

Guest
Sv: Centraldamsugare

Vi har hundar i bilen som vi inte lyckats lära att lämna grus, gräs och annat utanför bilen. Dom är dessutom ofina nog att lämna hår i bilen.
Tycker centraldammsugaren är bra med ordentlig sugkraft.
Slangen räcker runt i hela bilen.

Tycker man det är skit har väl priset ingen betydelse för då är väl inget köp aktuellt.
 

Johnny o Lisa

HBK Medlem
Inlägg
383
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
7809
Medlemskap
2024
Sv: Centraldamsugare

priset på damsugaren är 4245kr + montering.På kama fritid. Då är frågan om det är värt detta pris?????:rolleyes:
 

lars o margareta

HBK Medlem
Inlägg
1.426
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
Sv: Centraldamsugare

priset på damsugaren är 4245kr + montering.På kama fritid. Då är frågan om det är värt detta pris?????:rolleyes:
JAHA då blir det annat , hundar skräpar ju ner väldigt , och dom tar inte av sig skorna heller!! så då kan det vara befogat med CD, och sen sparar det det på slitaget, både på bilen och städaren, Lycka till med CD.n PS 5000 tusen är inte mycket pengar idag ,det kan det vara värt att få en lugn fritid , hämtar snart min nya Solifer i Karlstad ( husvagns poolen Hammarön )DS
 
Senast ändrad:

Häggen

FD HBK Medlem
Inlägg
630
Kommun
Umeå
HBK-Nr
5265
Medlemskap
2022
Sv: Centraldamsugare

Inhandlade en Q Caravan mini med 1000w motor på Nolia. Är helnöjd med den och den töjbara slangen som inte tar så stor plats när den inte används. Jag bor i husbilen så kände att det var nödvändigt med en dammsugare med bra effekt.
Häggen i Umeå
 
Toppen