Sv: Campingägare till attack igen
Och det gör vi också!
... vi har ju alltid möjligheten att åka vidare?!
Och det gör vi också!
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
... vi har ju alltid möjligheten att åka vidare?!
Om camping ägaren vill ha bort ställplatser, hur ska man kunna vara ute med bilen när dom flästa stänger ner i augusti o öppnar i maj, så för mig finns bara ställplatsen kvar, exempelvis lysekil,dom flästa har allt i bilen, håkan
De följer nog bara kunderna, det är inte många varken husvagnar eller husbilar ute mellan mitten av september och mitten av april. Vi kör ju hela året, så vi ser ju hur tomt det är.
det inte det vi eftersöker. Vi vill gärna gynna både näringsidkare och restauranger på orten.
Vilka är vi?
Ganska ofta beror det på okunskap inom kommunen (politiker och/eller tjänstemän), som jämställer husbil med camping och som har sina förutfattade meningar om vad husbilar har behov av.
Vi som uppskattar en trevlig ställplats som gynnar både oss och affärer och restauranger. Ett ypperligt exempel är ställplatsen i Ystad vid båtklubben. Nära till stan och ett stort utbud av allehanda affärsidkare.
Självfallet passar detta inte alla och tur är väl det, annars skulle det inte finnas andra alternativ. Var och en väljer självfallet övernattningsplats efter vad som passar bäst. - Valfrihet är det som vi med HB alltid önskar oss, i alla fall gäller det oss.
Dom kräver väl näppeligen city nära platser utan de stannar på tradarplatserUnderbar logik. Hur ska då det gå för alla långtradarförare som på grund av kör- och vilotider MÅSTE sova i bilen.
Tror nog situationen är likartad överallt, om nu inte SCR kanske börjar bli en internationell maffia Dessa skyltar fanns i skottland när jag var där i maj i år.
Visa bilaga 101310 Visa bilaga 101311
Men det var inte den lilla parkeringen direkt under bron på den norra sidan som man kommer till efter att ha kört genom det lilla samhället längs hamnen?
Dom kräver väl näppeligen city nära platser utan de stannar på tradarplatser
Sorry det kom ett inlägg emellan
Det var en metod för att locka fram meningsmotståndarna, och förgöra dem!...som redan gamle Mao sa - låt tusen blommor blomma...