• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Byta packning i kran

D

Daniel.B

Guest
God kväll!
Någon som vet om det går att byta packning i denna kran, och hur gör man?

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Visningar: 9
F

F.d. 23327

Guest
Sv: Byta packning i kran

köper en ny då den består av ihopsnäppta plastdelar,men har man gått om tid så får man försöka ta isär delarna men räkna inte med att den är tänkt att gå att demontera.
en ny kostar väl bara några hundringar

D

Daniel.B

Guest

Då får det bli en ny då. Är i Finland på semester så jag ska försöka hitta någon tillbehörsaffär här

D

Daniel.B

Guest

Nu har kranen pajat helt :-(
Någon som vet om det finns någon tillbehörsaffär i Rovaniemi eller i närheten. Kan ta mig till Oulu eller Haparanda. Kan inte finska så det är inte lätt att söka

F

F.d. 50254

Guest

Det finns i Rinta-Joupin Autoliike, Rovaniemi Alakorkalontie 11, Rovaniemi
020 777 2782 så där är det sägert, som du får hjälp och språk kan dom,om inte svenska så försöker på Engelska och sist med händer!!!Med vänlig hälsning Matman 49..

F

F.d. 50254

Guest

Här har du en till Husbils äffär närä Oulu och Rovanniemi så kolla detta och tar ställning! Rinta-Joupin Autoliike Oy, Kempele
Kuokkamaantie 155, 90440 Kempele:yes:

Toppen