Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Opera supportar bara Windows 7 och senareTesta "Opera"
OK...jag slängde nyss en gammal fungerande XP-dator med Opera. Men den hade nog långt ifrån den senaste versionen av Opera...Opera supportar bara Windows 7 och senare
Samma härInte för internet... jag har några grejer där det bara finns drivrutiner till XP...
Nu har jag försökt att få Supermium att fungera utan framgång. Sedan Chrome,, Firefox 52.9.0 och 135.0.1 utan framgång. Har pingat så att jag vet att jag har kontakt med nätet.Har du provat Supermium? Tror den är baserad på Chrome.
Supermium Web Browser
An up-to-date Chromium-based web browser compatible with Windows XP, 2003, Vista, 7, 8.x, and newer.win32subsystem.live
Finns flera äldres på Install an older version of Firefox | Firefox HelpSista Firefox-versionen för XP var 52.9.0 från 2018, den tycks fortfarande finnas tillgänglig för nedladdning. Googla!
Och?Jag har med all säkerhet ingen lösning på problemet, därtill är jag alltför okunnig, men när jag hade problem med min gamla laptop som jag ville kunna streama TV med så installerade jag Crome OS Flex på datorn och det fungerade. Dock uppstod obekvämligheter med tangentbord och mus så jag köpte en surfplatta stället.