Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Nej den åldras inte snabbare men kolla specifikationerna mellan en ny Samsung och ny iPhone så ser du skillnadenSkulle vara spännande att höra vad du kan hänvisa till (källa) när du säger att iPhone åldras så pass mycket snabbare för personligen tycker jag det är precis tvärtom (dock utan att ha någon källa utan enbart min personliga åsikt)
Det har inget med ålder att göra utan om kvarvarande minne.Skrev nyss om bropass.Vi har redan varit på banken men appen tog för stor plats så det gick inte.Telefonen är bara tre-fyra år gammal.Kan det vara möjligt att man måste köpa en ny telefon för att kunna skaffa bropass?
Skrev nyss om bropass.Vi har redan varit på banken men appen tog för stor plats så det gick inte.Telefonen är bara tre-fyra år gammal.Kan det vara möjligt att man måste köpa en ny telefon för att kunna skaffa bropass?