• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Brobizz

Livsnjutaren

HBK Medlem
Inlägg
841
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
3512
Medlemskap
2024
Nej, BroBizz fungerar inte i Frankrike. Dessutom råkade vi ut för ett problem med vår BroBizz (den danska) när vi passerade Rödbyhavn på väg till Tyskland. BroBizzdosan som jag monterat på framrutan enligt instruktionerna, fungerade inte vid färjehamnen. Vi fick betala avgiften i kassan, dyrare än det skulle ha varit om BroBizzdosn fungerat. När vi sedan körde tillbaka från Frankrike och passerade färjehamnen i Puttgarden hände samma sak. Dosan fungerad inte förrän jag brutit loss den och lämnat över dosan till expeditören. Först då kunde vi betala med BroBizzdosan!
Bizzen ska endast användas i bizzfilen och då blir det en lite dyrare biljett. Dom vill få bort att man betalar med en lös bizz i kassan vill man ha rabatt så är det online köp som gäller!
 
Toppen