• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Brev från Dometic

F

F.d. 50004

Guest
Fick ett brev från Dometic som tillverkar kylskåp m. m. att jag måste kontakta dem ang.
kylskåpet. Det är tydligen någon skruv som kan lossna och gas läcka ut.

Någon annan som fått liknande brev?

Hasse o ´Lena Vargön:confused:
 
F

F.d. 209

Guest
Sv: Brev från Dometic

Det har varit uppe på hemsidan tidigare och finns nog under någon rubrik. Jag har fått vår bil åtgärdad genom att Dometics representant tog bort gallret utvändigt bakom kylskåpet. Fäste två klamrar om rören på båda sidor om skruven i mitten samt kollade att skruven inte var lös. Skulle skruven vara lös måste han provtrycka systemet.
Aej 432
 

Karin & Dick

HBK Medlem
Inlägg
119
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
819
Medlemskap
2024
Sv: Brev från Dometic

Hej
Jag pratade med Dometics idag, eftersom jag anmälde i början av november, och dom har som dom sa "häcken full", men jag får åtgärdat före påsk. Dom är just nu i Skåne och på västkusten, så eftersom ni bor där borde du nog ringa omgående.

Dometic Serviceteam har öppet måndag - fredag 08.00-16.00 och nås kostnadsfritt på telefon 0200-229922.

Hälsn Dick
 

KalleiViken

FD HBK Medlem
Inlägg
2.833
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
Sv: Brev från Dometic

I går var de i Viken norr Helsingborg. Operationen tog max 5 minuter. Bort med gallret, placera två klammor, borra två hål och poppnita fast klammer.
 

GöranH

FD HBK Medlem
Inlägg
1.124
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
307
Medlemskap
2022
Sv: Brev från Dometic

Var i kontakt med Dometic idag Onsdag,de kommer upp till vårat område( Eskilstuna)i början på februari.Så det är bara att vänta.....
 

kerpen

HBK Medlem
Inlägg
10
Kommun
Olofström
HBK-Nr
1200
Medlemskap
2024
Sv: Brev från Dometic

Vi har också fått ett brev om kylskåpet i denna veckan. De lovade oss att senast nästa vecka åtgärda det. Vi bor i Jämshög Blekinge.
Kerstin o Pentti
 
F

F.d. 1825

Guest
Sv: Brev från Dometic

Vi har också fått brev dom. Dom skulle börja i vårt omr 13/1 sa dom.=fräsfors först vargön sen.he.he
MWH Clas:D
 
Toppen