F
F.d. 55393
Guest
Sv: Brand
Hemskt, fruktansvärt!
Sänder styrkekramar till er!
Hälsningar
Lotta
Hemskt, fruktansvärt!
Sänder styrkekramar till er!
Hälsningar
Lotta
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Håller helt med dig Bennie, till 100%Oavsett förklaring till pyromani, oskadligör en sådan person på ett eller annat sätt ex.vis lås in & kasta nyckeln. Det händer ju att inlåsta pyromaner släpps ut för att någon oinsatt läkare gör bedömningen att "nu är han frisk" & så kommer han ut & börjar om med nya bränder. Förr eller senare är det inte ekonomiska förluster som gäller utan förluster utav människoliv. Jag tror att vi inte riktigt kan förstå vad en drabbad människa verkligen går igenom vid en mordbrand enbart känna empati & medkänsla.
Bennie
Hej
Tänker på er och hoppas att allt löser sig till det bästa.
Ni kanske kan nämna namnet på försäkringsbolaget,kan vara på både gott och ont att veta för oss andra i klubben (och bra eller dåligt reklam för själva försäkringsbolaget) om hur de sköter din ärende.
Tåliga grejer finns det.
Jag tog ut Net1 routern ur husbilen innan bärgaren hämtade bilen till skroten. Routern fanns i ett överskåp närmast dörren. Precis över dörren sitter elpanelen, ca 20 cm från routern. Panelens knappar hade smält av värmen, så det hade varit hyfsat varmt där precis under taket.
När jag tagit bort sotet från routern testade jag den - och den fungerade u.a.