• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Brand

bosse b

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
548
Medlemskap
2025
Sv: Brand

Ett bra saneringsbolag kann göra underverk. Men det är viktigt att det påbörjas snabbt, helst samma dag, annars riskerar el, elektronik, m.m. att förstöras. Och lukten tränger in i tyger och dynor. Vänta en hel vecka är inte alls bra. Var inte brandkåren där? Dom brukar ha ett intimt samarbete med saneringsföretagen.
bosse b

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

La försikringsbolaget ta seg av saken, det finnes spesialister som renser det som er mulig og vytter det som ikke kan renses. Avhegig av typen sot så kan det være mulig at all polster byttes - bilen taper ikke i verdi på det.

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

Hej
Av erfarenhet vill göra er uppmärksamma på att försäkringsbolagen arbetar inte enbart för den ena parten.
Nej de skall se till att reparationen inte sticker i väg.
så se till så ni får full insyn i vad som skall fixas.
Jag fick en del skador på våran bil en sten genom rutan.4 firmor var inblandade från början 2 blev kvar.Jag fick se till att det blev fixat som jag ville då blev vi alla glada och nöjda.
Tro gör vi i kyrkan här får måste man veta.
ta det som ett gott råd lycka till.
2179:music-icon:

Senast ändrad:

PeO&AL

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2025

Hej Ruth & bosse

Hur har det gått?

Har ni själva fått välja vad ni vill ha för ny HB?

Jag hoppas ni kommer i en ny fin husbil till träffen på
Lergökarallyt.

Senast ändrad:
R

Ruth o Bosse 1

Guest

Hej Per o Ann-Louise!

Nej vi fick inte välja någon annan bil. Utan måste ta en lika dan som vi hade en bustner ixeo. Det finns ett avtal som vi inte får se. Hälsningar Ruth o Bo

PeO&AL

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
6607
Medlemskap
2025

Vilket försäkringsbolag var det som hade han om skadan?
Kan vara bra att veta!

R

Ruth o Bosse 1

Guest

Hej På Er!

Försäkringsbolaget heter Östgöta brandstodsbolaget, det går under länsförsäkringar. Burstner har bra garanti men det fick vi inte redapå. Skall kanske få en ny hb från falkenberg, försäljaren där berättade allt vad som ingår i denna garantin.
Vi hörs ha det så bra Ruth o Bo

R

Ruth o Bosse 1

Guest

Hej!
Jo tydligen är det så, det var ingen brand i hb. Det hade brunnit i en båt så våran hb blev rökskadad inuti. Då går det på garantin. Nu får vi en helt ny för den blev utdömd, gick inte att göra vid.

En som hoppas Ruth o Bo

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024

Hej På Er!

Försäkringsbolaget heter Östgöta brandstodsbolaget, det går under länsförsäkringar. Burstner har bra garanti men det fick vi inte redapå. Skall kanske få en ny hb från falkenberg, försäljaren där berättade allt vad som ingår i denna garantin.
Vi hörs ha det så bra Ruth o Bo
har oxså länsföräkringar , nyss avslutat ett trafikskadeärende, ÄR HELNÖJD MED HANTERINGEN AV DET!!! PS men varför Östgöta ni bor ju i Skåne??? DS

Senast ändrad:
R

Ruth o Bosse 1

Guest

Hej!

Det är så att vi har köpt bilen i mantorp på burstner.
hälsningar Ruth o Bo

Country

HBK Medlem
Kommun
Avesta
HBK-Nr
286
Medlemskap
2025

Hej igen!
Nu har vi varit 0ch tittat på vår Husbil. Det är rena förödelsen. Bo var inne i hb allt var svart invändigt, vi tror inte att den kan bli ren, även utanpå var den sotig.

En som trodde på övervintring.

Usch vad tråkigt, jag lider med er, man tror att dom står säkra på en loge,våran står också på en loge
men sen händer sånt här..finner inte orden:mad:..man blir så ledsen för det som hänt er:msn_cry:

country

Toppen