• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bra sidor!!

KalleiViken

FD HBK Medlem
Kommun
Höganäs
HBK-Nr
300
Medlemskap
2023
F

F.d. 5817

Guest
Sv: Bra sidor!!

Dom här två SUPER SAJT sidorna om vad en camping intresserad eller vad en campare på väg behöver veta. Vad skal man säga? Behöver man någon fler? Dom två bästa sidorna när man snabbt och enkelt behöver finna fram till någon portal som ger info om camping eller campare på vägen i Europa.

Magnes campingside

Europæisk Camping Leksikon

Har själv en egen hemsida som många andra. Men, med dessa två och du kommer långt i din sökande om campinginfo på nättet.

Prova får ni se. :wink:

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021
Sv: Bra sidor!!

På senare tid har jag märkt att det rings en hel del på hemtelefonen när ingen är hemma. Det märkliga är att det är inga vanliga telefonnummer och de går inte att spåra på vanligt sätt via eniro.se och hitta.se.

Nu finns det en bra hemsida om man vill kolla upp vem som har ringt. Det fina är att på hemsidan kan vem som helst lägga in märkliga telefonnummer med egna kommentarer. På så sätt kan vi hjälpa varandra och undvika eventuella bedrägerier och annat skojeri.
Sidan som jag vill rekommendera är Vemringde.se, nummer från telefonförsäljare
V-backen ;)

Toppen