• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bra sidor!!

F

F.d. 11346

Guest
Ska vi ta och tipsa varann om bra internetsiter? Jag kan börja med Downloads*-*WoMo-Navigation Här kan ni ladda ner en massa ställplatser fråm hela Europa. Här kan ni ladda ner ställplatser beroende på vilken navigator ni har. Klicka på start och registrera er bara, allt fritt. Medan ni gör detta kan ni lyssna på SPRAYdio.com / Nashville / Hem Ni kan välja mellan 12 olika musikstilar Bra va?? :D:D:D:D

F

F.d. 4811

Guest
Sv: Bra sidor!!

Hej!
Har du nå bra tips på nån websida där man kan ladda ner ringsignaler till mobilen. En helt vanlig ring ring signal. Har letat febrilt men hittar inte.

F

F.d. 15874

Guest

Vi satt justi dag med ringsignaler..sökte på Google och fann denna sida
www.alla.nu
man registrerar sig, får under 7 dagar ladda ner hur mkt man vill och efter det betala 30 kr i veckan. Men om man skickade in "stop" innan 7 dagar så blev man inte debiterad någonting. Verkade bra så vi har provat, fanns många olika signaler och bilder och spel.

Lycka till,sök på google för det fanns många sidor.

//Agneta o Per

Jägarn

HBK Medlem
Kommun
Järfälla
HBK-Nr
1204
Medlemskap
2025

Hej alla.

Eftersom vebbradio nämns så finns det en amerikansk station där man kan välja mellan en mass genre ex Klssisk, country rock och massor mer musikstilar.
Stationen finns under www.accuradio.com :music-icon:

Ha en stilla dag i rgnet.

Jägarn :D

V-backen

FD HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
2987
Medlemskap
2021

Jag har sedan många år en jättebra startsida "Superstart" SuperStart - Din Startsida som jag verkligen kan rekommendera.
Den startsidan har allt.
Och det bästa är att man kan utforma den själv enligt eget tycke och smak. Lägga till och ta bort delar som man villa ha på sin startsida.
Den går också att att använda på flera datorer eftersom den är lösenordsskyddad.
Det man skriver in på en dator eller lägger till ser lika dant ut på dator två o.s.v.
Tycker att den startsidan överträffar alla andra, har dessutom ingen reklam.
Helt perfekt!
V-backen ;)

Senast ändrad:
Toppen