Sv: Bra gasolgrill?
Våran väger 11kgWebergrillen ser fin ut, men jag hittar jag ingen vikt på i produktinfo?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Våran väger 11kgWebergrillen ser fin ut, men jag hittar jag ingen vikt på i produktinfo?
Webergrillen ser fin ut, men jag hittar jag ingen vikt på i produktinfo?
Vi har den mindre modellen, Weber Q100
Visa bilaga 56757
Carola gillar den, men eftersom det är jag som skall ta fram den och stuva in den efter att den använts, tycker jag att den är stor, tung och otymplig.
Inköpt på NetonNet, för c:a 1500 kr.
Vi har den mindre modellen, Weber Q100
Visa bilaga 56757
Carola gillar den, men eftersom det är jag som skall ta fram den och stuva in den efter att den använts, tycker jag att den är stor, tung och otymplig.
Inköpt på NetonNet, för c:a 1500 kr.
Vänd gångjärnen i luckan istället och använd själva luckan som bordEfter flera år med olika varianter blev det en Primus Vidar i år, och den har inte gjort mig besviken. enken att handha och förvånartsvis billig i drift.
Jag skall försöka lägga in en bild på hur jag löst "grillplatsen" med denna grill.
Jag har inte lagt in någon bild tidigare men gammal man gör så gott han kan.
Hallå!
Detta är en väldigt bra grill. Vi har två stycken,en i husbilen
Och den andra på balkongen.
Vi har Weber Q120 annväns ofta även hemma
Weber® Q®120
Köpte även ett hopfällbart rullbord för smidigare annvändning