kul på hjul
HBK Medlem
Vilket är det bästa bränslekortet för Europa , täckning av stationer
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Du lär inte hitta ett kort som täcker Europa, ett kreditkort utan avgifter använder jag.Vilket är det bästa bränslekortet för Europa , täckning av stationer
Vi använder Preem Mastercard. Funkar bra, även till betalstationer längs vägen.Vilket är det bästa bränslekortet för Europa , täckning av stationer
Vilket är det bästa bränslekortet för Europa , täckning av stationer
Har själv grottat ner mig nu i saken.Hej
Använder Cirkel-k ( tidigare Statoil) med Routex-koppling. Funkar på många olika mackar ute i Europa.
Allt kommer på samma faktura, perfekt lösning enligt mig.
Googla på Cirkel-k och Routex, så hittar du massor med information.
Mvh Per
Tror inte det går att använda DKV kort som privatpersonHar själv grottat ner mig nu i saken.
Hittade ett : DKV-s bränslekort
Gäller på Cirkle k, Shell, JET, Aral, Esso + flera
Varför separat kort, Mastercard, Visa fungerar utmärkt.Vilket är det bästa bränslekortet för Europa , täckning av stationer
Eller så väljer man ett kort utan växlingsavgifter/valutapåslag, jag använder alltid mitt Northmill-kort utomlandsVarför separat kort, Mastercard, Visa fungerar utmärkt.
Samma här. Northmill kan rekommenderas!Eller så väljer man ett kort utan växlingsavgifter/valutapåslag, jag använder alltid mitt Northmill-kort utomlands
Det är just därför du ska använda dig av betalkort tex Northmill på dessa finns pengar insatta, det går ju att skaffa automatisk betalning av sitt kreditkort om man nu vill använda det iställethej
Du kan betala kontant med ex euro som jag tankat på i D .It, A. HR men det blir bäst kurs med kort har du k-kort och inte hinner betala i tid ränta 10-17 % blir dyra litrar.
Jag vet att mastercard, visa fungerar.Varför separat kort, Mastercard, Visa fungerar utmärkt.
Det gör alla utom visa!Jag vet att mastercard, visa fungerar.
Det var inte min fråga om ett vanligt betalkort utan ett kort som räkningen kommer 1 gång/månad
Detta varierar ofta reserveras inte så höga belopp, har aldrig haft problem med betalkort ,trots att jag inte har så mycket pengar på kortet.Om man använder betalkort för tankning så är det bra att veta att automat-tapparna reserverar ett belopp på 1500-2000:- så saldot måste vara över det om man inte lagt till en kredit på kortet.
Var har du hittat ett DKV kort som gäller för privatpersoner?Har själv grottat ner mig nu i saken.
Hittade ett : DKV-s bränslekort
Gäller på Cirkle k, Shell, JET, Aral, Esso + flera
Det står det inte i frågan!Jag vet att mastercard, visa fungerar.
Det var inte min fråga om ett vanligt betalkort utan ett kort som räkningen kommer 1 gång/månad