• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2024 kommer att hållas i Karlstad 9-12 Maj.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2024
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Borgholmsfiske ??

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Borgholmsfiske ??

Då plockar jag upp dig på vägen Hasse vid "ladjäveln"

:cool: Tror du att jag bor "PÅ VÄGEN" vid Ladjäveln??? eftersom du verkar ha så svårt för att precisera en tidsangivelse för när du kan anlända med Blitzen till angivna mötesplats- så att jag kan befinna mig där vid en eventuell rätt tidsangivelse av dig.

Gick det bättre att förstå på svenska ?????.
 
F

F.d. 410

Guest
Sv: Borgholmsfiske ??

12.00 prick vid ladjäveln. Då hinner du måla några timmar på förmiddagen.
Magnus rekommenderar att man har med sig stövlar eftersom det kan finnas sanka partier.

Nu ner i hobbyrummet för att färdigställa den nya ersättningsdonken.

Anders
 

Hasse P

HBK Medlem
Inlägg
1.296
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
121
Medlemskap
2024
Sv: Borgholmsfiske ??

:cool: Hej govänner jag öppnar upp tråden för fisket den 17-19 September i Borgholm- det finns platser kvar till dom som är intresserade att närvara för att umgås i en otvungen fisketräff. Tanken med träffen är att oavsett om man inte gillar att fiska-om det nu finns några ???,så kan man anmäla sitt intresse av att närvara, och om man eventuellt "KÖPER" fiskpinnar på typ ICA, så ingår man per automatik i träffen.

Men det finns en liten baktanke med inbjudan,och den är att få flera som inte fiskar till vardags, att bli intresserade att fortsätta att fiska efter träffen.

Det ni behöver är ett Haspelspö eller ett flugspö-skulle ni mot förmodan inte ha det så går det att hyra på plats. Resten av fisket ordnar vi under träffens gång.

För dom som absolut inte vill fiska kan vi erbjuda shoppingfiske i Borgholm,fast det blir nog inte så många napp som i dammarna,tror jag.

Priset per bil= 100 kr för helgen utan el. Med fiske per/pers 200 kr samt 75,00 kr per/kg fångad fisk. Kolla Länken www.stug&fiske.se för mera info.
 
F

F.d. 29816

Guest
Sv: Borgholmsfiske ??

Måste tyvärr lämna återbud på grund av op. den 15 sept. och hinner inte piggna till i tid
 

Persson

HBK Medlem
Inlägg
90
Kommun
Laholm
HBK-Nr
3089
Medlemskap
2024
Sv: Borgholmsfiske ??

Vi kan inte komma med vi måste på annat håll hoppas på fler fisketräffar

Gunnar o Irene
HBK 3089
 

kejo20

HBK Medlem
Inlägg
1.208
Kommun
Varberg
HBK-Nr
20
Medlemskap
2024
Sv: Borgholmsfiske ??

Hejsan Hasse
Även vi måste lämna återbud, hoppas på en annan träff med dig.
MVH KEJO o INGER
 
Toppen