• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bordatlas 2010

F

F.d. 25023

Guest
Sv: Bordatlas 2010

Laddat ner ställplatserna till min Garmin.

Boken är lite stor att ha med, väger också en del. Visst vore det bra att kunna läsa om platserna i förväg, men vi vet aldrig var vi kommer att övernatta, så det får bli vad det blir enligt GPS'n ställplatser (HBK, Bordatlas, WoMo osv).

hälsn
jyrki

Karin & Dick

HBK Medlem
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
819
Medlemskap
2025

Hej
Den skulle skickas i slutet av november så jag väntar på att få den vilken dag som helst.
Dick

Karin & Dick

HBK Medlem
Kommun
Ronneby
HBK-Nr
819
Medlemskap
2025

Hej
Hoppas det om den inte är försenast, men jag har inte fått nåt email om att så skulle vara fallet. / Dick

F

F.d. 29775

Guest

Hej
Har också beställd hos Dolde.de d. 16 november och inte fått den än.
Men den kommer väl snart.
mvh
Mikael

Bilgrun

HBK Medlem
Kommun
Piteå
HBK-Nr
3701
Medlemskap
2025

Om ni menar Reisemobil bordsatlas så har jag beställt den från Motormännen. Tog endast 3-4 dagar att få den. Kostnad 226:-.

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Bordatlas är alldeles för inaktuell för att vara intressant. Hälften av de ställplatser som jag sökte i Tyskland var nedlagda. Jag har nu Womos koordinater i navigatorn.

J

Jarn

Guest

Det är faktiskt billigare att köpa den från Adlibris än från Tyskland. Lite drygt 60 kr att göra annat för... :D

//Stefan

Stefan, tack för tipset. Var i Tyskland förra veckan på några husbilshandlare i Tyskland, men de hade ej fått den ännu.

Beställde nu på Alibris för 201:- inkl. frakt. Leveranstid 3 -5 dagar.

Hymer

HBK Medlem
Kommun
Lessebo
HBK-Nr
43
Medlemskap
2025

Du menar väl Adlibris? Alibris sysslar enbart med begagnade böcker.

mvh
Staffan

F

F.d. 4220

Guest

Det är stor skillnad på alibris.com och den svenska boksiten Adlibris.se.
Lätt hänt att tappa en bokstav på vägen...

Adlibris.se har jag använt i många år. :)

J

Jarn

Guest

Det är faktiskt billigare att köpa den från Adlibris än från Tyskland. Lite drygt 60 kr att göra annat för... :D

//Stefan

Tack igen Stefan, funkade perfekt. Kom idag efter 5 dagar och priset 201:- blir ju t.o.m. billigare än att köpa i butik i Tyskland för 19.90 €

Toppen