Carthagofrik
FD HBK Medlem
är det någon som har beställt den och i så fall varifrån?
Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Hur lång tid tror du det tar?
Hej så det handlar bara om ca 1v leverans?Hej
Den skulle skickas i slutet av november så jag väntar på att få den vilken dag som helst.
Dick
Tack för info har just beställt.Hej
Hoppas det om den inte är försenast, men jag har inte fått nåt email om att så skulle vara fallet. / Dick
Tänk om man vetat att det gick så fort trodde inte svenska företag redan hade fått dom tillsända. Dom har ju knappt kommit ut i Tyskland.Om ni menar Reisemobil bordsatlas så har jag beställt den från Motormännen. Tog endast 3-4 dagar att få den. Kostnad 226:-.
Det är faktiskt billigare att köpa den från Adlibris än från Tyskland. Lite drygt 60 kr att göra annat för...
//Stefan
Halloj Bilgrun jag va inne och tittade på Motormännen men där hade dom bara 2009 års katalog tillgänglig eller missade jag någotOm ni menar Reisemobil bordsatlas så har jag beställt den från Motormännen. Tog endast 3-4 dagar att få den. Kostnad 226:-.
Det är faktiskt billigare att köpa den från Adlibris än från Tyskland. Lite drygt 60 kr att göra annat för...
//Stefan