Bosse och Gerd
HBK Medlem
Sv: "Bompeng" i Tyskland.
Vi förstår inte vilka tyska motorvägar du åker på, men de vi trafikerar är ofta 3-filiga och med nylagd betong !
Ta t.ex. A1 och även stora delar av A7 - helt fantastiska motorvägar med en beläggning som vi aldrig någonsin verkar kunna få i Sverige.
Det enda vi saknar är att vi numera råkar åka husbil i 90-100 km/h - tänk dig en potent Porsche 911 GT3 eller en 911 Turbo i farter över 300 km/h på dessa fantastiska 3-filiga vägar - det du Bredomobil !!!
Danmark har også gratis motorveje.
Jeg betaler genre andre lande som t.ex. Schweitz for brug af motorveje,
Hvor man får mange store tunlar og broer som i format, overgår Tysklands.
I en ordentlig kvalitet.
Tysklands motorveje er dog så elendige - meget elendige, at det er mig uforstående at de vil have penge for sådan noget lo..
Skal vi betale for deres renoveringer og forbedringer ?
En af Tysklands elendige konstruktioner, er selv om venjene er yngre end 20 år, - betonveje.
Elementerne vipper som gamle Østtyske fliser',
og nu forsøger de at stabilisere fliserne" ved at indstøbe stålarmeringer mellem de skæve fliser
Nogle steder er det så elendigt at en fart på over 80 km/t, ikke kan tilrådes.
TYSKLAND - det er en ommer' som vi kalder det på dansk.
Kom igen når der er gode veje at betale for.
Så skal i få 100,- kr årligt hvis de er så gode som Schweiz'es.
Min mening.
Vi förstår inte vilka tyska motorvägar du åker på, men de vi trafikerar är ofta 3-filiga och med nylagd betong !
Ta t.ex. A1 och även stora delar av A7 - helt fantastiska motorvägar med en beläggning som vi aldrig någonsin verkar kunna få i Sverige.
Det enda vi saknar är att vi numera råkar åka husbil i 90-100 km/h - tänk dig en potent Porsche 911 GT3 eller en 911 Turbo i farter över 300 km/h på dessa fantastiska 3-filiga vägar - det du Bredomobil !!!