Bompeng Fv580 Grimesvingene Bergen

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Topp i dag kom betalnings påminnelsen, Faktura m. inbetalnings kort,,, Nä det har dom inte "råd" med något kort!!!
Jo här har dom satt upp en bomstation, märk väl ingen info!! OBS!
Nä privata har fixat m. ett lakan på berget, text "snu" ( vänd här) här annars kostar det pengar!!!!!!!!!!!!
Detta hände den 2019 09 02, Tänk att dom kan vara utan pengar så länge, eller att gatan i "Paris!!!! + " 2 gatorna" i London ( som dom äger) kan ge så mycket , så dom har råd att vänta på mina ,
30.00 Nkr, = 32.67 Skr i dag!!!!?
Hade Brobizzen funkat hade jag " Kanske" inte reagerat, m. så kloaka är dom inte, Eller dom vill inte ha oss!!!!!!?????
Gäller bara " tips" .

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Nu har jag lugnat mej något!!!
"Citat" på brevet, för info.
Auto PASS.
EPC dlc
Pan european colllection
fakturw - Användning av fordon på avgiftsbelagd väg i Norge
Euro parking Collection plc (EPC) , på uppdrag av Statens Vegvesen

Ja du millde Sverige!!!!

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Ännu lugnare!! Hahaha.
Jo där står även längre ner.
Euro parkingcollecsion plc
83-93 Shepperton Road
N1 3DF London
Stoorbritannien

Olof G

HBK Medlem
Kommun
Knivsta
HBK-Nr
12581
Kan du förklara problemet,att faktura från Norge dröjer är normalt inget konstigt,har man inte betalat vägavgiften så fungerar det så här, hade du missat i tex Österrike hade avgiften varit 240 Euro.

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Har ni skådat röran!
Bankbetalning
Motagare, Euto Parking Colllection plc
Bank, SEB, SWEDEN
Bankgiro 5947- 5871
OCR 14774----
Norge, Paris gata, londongator, & så LILLA Sverige!!! ?????

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Kan du förklara problemet,att faktura från Norge dröjer är normalt inget konstigt,har man inte betalat vägavgiften så fungerar det så här, hade du missat i tex Österrike hade avgiften varit 240 Euro.
Mig icke veta mig icke förstå, bara kört med Brobizz i Norge i ca 20 år, & nu blaha!!!
Vadå England?
"Ps" När poppade Österike upp? "Ds"

Michael Johansson

HBK Medlem
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Jag förstår inte heller vad som är problemet. Ett engelskregistrerat bolag har engagerats av norrmännen för att sköta indrivning av vägavgifter.

Det mest uppseendeväckande i hela den här historien är de egendomliga raderna om gator i London och Paris, lakan och växelkursen "30.00 Nkr, = 32.67 Skr i dag".

Apropå växelkurs, var inte svenska kronan svagare gentemot den norska 2019-09-02 vilket skulle innebära högre avgift om de hade haft Brobizz?

Toppen