• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bolnuevo

Nizze

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025
Sv: Bolnuevo

Ingrid o Thomas har svarat utförligt, tycker jag. De platser som har vatten och avlopp på platsen är populärast. Vi har stått på en plats utan vatten och avlopp i ca en månad men om en vecka så blir den plats som vi brukar ha ledig. Det gäller att göra det så bekvämt för sig som möjligt.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Fremre rad mot stranden er nesten umulig å få plass på - har selv stått der en vinter. Det er og endel forskjell i størrelsen på plassene - noen er store nok til 12m buss, andre er trange for en 7m husbil. Vatn og avløp finnes på omlag 70% av plassene.

Gabbe

HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
13024
Medlemskap
2025

hej, har för mig att det brukar vara med en Kille som heter Sven-Åke i Bolnuevo Boys, hälsa så gott till honom från Gabbe//

55kjelle

FD HBK Medlem
Kommun
Staffanstorp
HBK-Nr
11711
Medlemskap
2022

Ser härligt ut. Är dansmusiken typ Foxstrot eller något Spanskt?
Vädret är nog inte bättre här hemma i Sverige.
Hade skönt alla.

Nizze

HBK Medlem
Kommun
Oskarshamn
HBK-Nr
138
Medlemskap
2025

Nu är Bolnuevo Boyz på gång. På lördag är det julbasar på Socialen. Campinggästerna har på frivillig väg bakat kakor som ska säljas till förmån till Röda Korset. Campingens eget band Bolnuevo Boyz kommer att spela under tiden försäljningen av kakor, Glüweine och hantverk pågår. Nizzes matte har bakat kakor och husse spelar bas i bandet.

Bilagor

• image.jpeg
    image.jpeg
    449,6 KB · Visningar: 43
Senast ändrad:

Esbjörn

HBK Ställplatsgrupp
Kommun
Osby
HBK-Nr
2497
Medlemskap