Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jaså, du tycker så ???Lasse, ja det finns det i Stockholm, men inte för ungdomar som du och jag, man måste vara född på stenåldern, 1946 eller tidigare har jag sett.
Tommy
Sorgligt.. Det är Sverige i ett nötskal Håll ut ..En dag kommer kanske din turDet finns egentligen inte så många fördelar med hög ålder, så det är klart man gläds när man någon gång hör till en prioriterad grupp. En sån grupp befinner jag mig just nu. I Region Gävleborg får vi över 70 år nu boka tid för vaccination. Eller skojar man med mig.....?
Nu loggar jag in mig varje dag, väldigt tidigt, samma procedur varje gång.
- Inloggning på 1177 med mobilt bank-ID
- Bekräftar att jag är jag och det är jag som vill boka tid för mig själv.
- Nu kommer 10 frågor om hälsa, ev. Transporthjälp till kliniken, etc. som jag noggrant fyller i.
- Kollar att jag nu fyllt i rätt., klickar på att gå vidare .......
- ....... och möts av den här sidan:
Visa bilaga 207482
Varje gång!
Ok, jag förstår problemet med tillgången till vaccinet, men.....
- Skulle det inte förenkla mycket för oss som vill boka tid, om ovanstående information kom direkt när jag loggat in med mitt mobila bank-ID, innan jag fyller i alla frågorna?
Nähä..... förstår att jag inte är först med den idén, men.........
- Skulle man inte kunna behålla mina svar på de 10 frågorna, så jag slipper fylla i allt varje gång?
Nähä inte det heller....... då återstår samma frustration varje morgon, undrar hur länge?
Tommy
Nej precis vad FHM säger, kolla deras hemsida, endast dialys och benmärgstransplantaterade går före ålder. Är själv i samma situation som dej.Pratade nyss med sonen som är distriktssköterska på vår vårdcentral när dom skall börja vaccinera alla som är i riskgruppen. Själv antar jag att jag tillhör denna med hjärt/kärl/lungsjukdom. Svaret blev att man beslutat att bara gå på ålder. Alltså, dom med min sjukdomsbild får vänta ens åldersgrupp. Tvärs emot vad FHM & svetsar'n sagt.