Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
Jag måste nog vidhålla, men kan ha fel, att om prosentmätaren räknar ner så måste det gå ström ut ur batteriet och genom den.Har haft bilen inne och då mätade man om det var något som drog ström men det fanns inget
en del bilstereo har två strömmatningar, en som bryts med den vanliga brytaren, och en som skall ha permanentström till minnet m.m.Har satt en brytare till radion.
Du borde nog i alla fall kolla upp om det är något som drar ström eftersom förbrukning syns på prosenträknaren som jag skrev ovan, för den kan inte känna att batteriet bara blir svagare och svagare utan att förbrukning sker genom mätshunten, för den är troligen inte så enkel att den bara mäter spänningen.Tack för alla råd och tips men nu har jag beslutat sätta in ett nytt batteri till våren.
Mvh Roland
Bra infoHej vill bara lämna ett tips på batteri och det är Lipo4 batteri som du kan hitta billigare på amazon.com eller andra sidor på nätet inte för att jag rekommenderar denna sidan jag skickar här nu men det är att det står om denna batterisorten där. Häls/ Kent
LiFePO4 | Batteriexperten
www.batteriexperten.com