• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Blogghjälp

tommycoach

HBK Medlem
Inlägg
59
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
10971
Medlemskap
2025
Hej alla mina vänner i cyberrymden

Nu har även vi kommit in i bloggträsket:)

Vi kommer att försöka uppdatera denna med intressanta resor som vi gör med vår husbil och även lite annat smått och gott. Ni som vill kan följa den här:
tommycoachs blogg

Vi är på väg till Spanien nästa vecka så då börjar vi på allvar.

Jag tar gärna emot tips och idéer från Er som redan bloggar. Jag är helt färsk på detta, så lite tips gör inte ont.
 
F

F.d. 55337

Guest
Sv: Blogghjälp

Välkommen till bloggvärlden, den är kul. Man får så himla mycket tips och träffar så mycket trevliga människor genom bloggarna både via kommentarer och i verkliga livet.

Vi sitter nu nere i Benidorm och försöker lägga in lite om vårt liv här nere i vår blogg Vårt husbilsliv.

Det ska bli kul att följa er blogg jag har lagt in den som en favorit. Hoppas att ni får en problemfri resa ner till värmen.

Hälsningar Anders och Birgitta
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Blogghjälp

Kul!

Lägg gärna till etiketter i högerkolumnen. Det blir lite lättare att hitta i bloggen så småningom.
 

tommycoach

HBK Medlem
Inlägg
59
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
10971
Medlemskap
2025
Sv: Blogghjälp

Hej Knarrevik
Gör man detta under inställningar? Som sagt jag är helt färsk på detta så jag har mycket att ta in och lära.
 

knarrevik

FD HBK Medlem
Inlägg
17.776
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022
Sv: Blogghjälp

Först och främst sätter man etiketter på nya inlägg. Det kan vara vad som helst tex orten där bilden är tagen och vilken resa det gäller tex "Norgeresan 2012".
Det går att komplettera gamla inlägg. Det blir då betydligt lättare att hitta i bloggen när det gått några år och bloggen består av åtskilliga sidor.

Sedan redigerar du bloggen under:
  • Utfoma
  • Layout
  • Lägg till en gadget (i högerspalten)
  • Etiketter

Här är några exempel: Knarreviks husbilsblogg
 

tommycoach

HBK Medlem
Inlägg
59
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
10971
Medlemskap
2025
Sv: Blogghjälp

Tack Anders! Har din blogg som favorit. Nu tror jag att jag fattar vitsen med etikett. Skall tänka på detta när jag gör mina inlägg att skriva plats.
 
Toppen