• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Bloggande

F

F.d. 10329

Guest
Sv: Bloggande

Vi tänker att för fösta gången övervintra i Spanien, planerar att köra omkring de 28/12. Kommer att skiva på vår hemsida (när vi hittar ett WiFi) www.resmedoss.com där vi lagt in våra resor med både bil och båt. Följ oss gärna på resan. Renée o Janne

Ni har inte funderat på att skriva i dagboksform på en bildblogg?

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025

Vi har oxå en blogg, den finns på vår hemsida. Adressen till den ser ni längst ner på sidan. Bloggsidan på vår hemsida heter Catrins blogg, där skriver jag nästan varje dag :)

Cia och Magnus

HBK Medlem
Kommun
Uppsala
HBK-Nr
20217
Medlemskap
2025

Har i dag mellan tvättar och städningar startat en mycket modest lite blogg som inte kommer att vara särskilt upphetsande med exotiska resemål och dyligt. Vi har helt enkelt inte tid med sådana utsvävningar än på ett par år.

Däremot skulle det vara väldigt kul om ni som har startat hemsidor eller bloggar de senaste 7 åren fyllde på denna tråd med adressen till er så vi får se vad ni har för er

Go tur!:yes:

Toppen